Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El grup cerca treballadors especialitzats en reserves a Espanya i al Regne Unit
Una empresa nord-americana té la inteció de contractar milers de treballadors de Thomas Cook a Espanya i al Regne Unit. Ho ha confirmat el Consell Mundial de Viatges i Turisme.
Actualment aquest empresa, de la qual no ha trascendit el nom, disposa de 55.000 agents de viatge. I en els seus plans d’expansió, s’hi preveu la contractació de milers de treballadors que han quedat sense feina arran de la fallida del turoperador britànic. El grup nord-americà cerca treballadors especialitzats en reserves.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13