Cort ja prepara l’ampliació de l’ORA
Comencen a instal·lar els més de 150 parquímetres nous
La constructora, que ha assumit la restitució de la gravera Sa Creu, ha d'anivellar primer els terrenys amb material d'extracció d'obres
La carretera que va al santuari de Consolació, propietat del Bisbat, passà per ull l’agost del 2007. Se’n va culpar la gravera sa Creu, que, segons les cròniques d’aquells dies, no tenia llicència i extreia àrids clandestinament. L’Ajuntament de Santanyí la precintà i el cas es judicialitzà: “La gravera ha acudit als mecanismes legals de què disposava”, ha dit la batlessa de Santanyí, Maria Pons.
La dilatació ha estat evident i ara, gairebé 20 anys més tard, una empresa interessada a reblir el terreny ha començat un projecte de restauració de la gravera: “El principal objectiu —ha dit el director general d’Indústria, Alfons Gómez— és restaurar la carretera per tal que els veïnats no hagin d’emprar el camí alternatiu”. El camí secundari, de fet, no és una opció per a certs veïnats que han deixat de pujar al santuari.
El santuari és molt estimat per la població de Santanyí. Els veïnats i l’Ajuntament se n’alegren, però són conscients que restaurar la gravera pot ser qüestió d’anys i la carretera, per tant, també.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Comencen a instal·lar els més de 150 parquímetres nous
La principal hipòtesi és una avaria en el tren d'aterratge