El menor de 13 anys ferit per la coça d’un cavall, pendent de ser traslladat a Son Espases
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
Els turistes consideren que la relació qualitat-preu no és l'adequada
Una enquesta que la petita i mitjana empresa de Formentera ha fet a més de 150 empreses revela que la situació turística de l’illa està “estancada”. Tot i que la causa no es deu a un únic factor, els empresaris veuen la relació qualitat-preu com un dels principals motius d’aquesta circumstància.
Els empresaris de Formentera fan balanç de la temporada i, en general, consideren que ha set una mica més fluixa respecte de l’any passat. Tot i així no destaquen canvis importants.
La Pimeef incideix que aquest estancament no és una dada que hagi de disparar les alarmes i no troben un únic factor desencadenant d’aquesta situació
L’enquesta revela que els turistes consideren els preus massa elevats. Les dificultats per trobar personal qualificat que vulgui treballar a l’illa influeix en aquest aspecte.
Aquesta temporada ha estat la primera en la qual s’ha aplicat la limitació de vehicles, una mesura que Pimeef va promoure i que consideren que no ha estat el desencadenant de la situació d’estancament que ha patit la temporada.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta