El nou gerent de la Fundació Bit ultima un Pla d’Impuls que preveu una nova estació de metro al Parc Bit i la construcció d’habitatges temporals per a treballadors. També planeja nous Centres Bit al Llevant de Mallorca i a Eivissa.
Sebastián González acaba de complir 100 dies al capdavant de la Fundació Bit. El seu principal objectiu és que el Parc Bit de Palma recuperi els nivells d’activitat de 2019. Un dels eixos del pla és la construcció d’habitatges temporals de lloguer per a treballadors del Parc, utilitzant la fórmula del “coliving” o cohabitatge. Per fer-ho, en les pròximes setmanes es derogarà la normativa actual que n’impedeixi el canvi d’usos, i a continuació es modificarà el Pla Especial del Parc.
González creu que la pròxima inauguració del Complex Balear d’Investigació, que acollirà uns 300 professionals, i sobretot l’arribada del metro, prevista enguany, ajudaran a potenciar el Parc Bit.
Les pròximes fites seran la creació del Centre Bit d’Eivissa i d’un altre parc al Llevant de Mallorca. També es remodelarà el centre d’Inca per tal de potenciar-ne la vessant tecnològica.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros