Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Les dues víctimes, que han estat traslladades a Son Espases, són un infant de nou anys i un home de 35 anys; un tercer ferit no ha requerit el seu trasllat hospitalari
Imatge de l'incendi a l'embarcació.
111Dues persones han resultat ferides de gravetat, una d’elles un infant de nou anys, després d’explotar una llanxa a Port Adriano, a Calvià. Una tercera persona ha patit lesions per les quals no ha hagut de ser traslladada a un hospital.
Ha estat poc després de les 09.00 hores quan s’ha produït l’explosió, les causes de la qual de moment es desconeixen i s’estan investigant. L’embarcació, han informat fonts dels Bombers de Mallorca, no es trobava amarrada sinó que estava enmig del port.
A conseqüència de l’explosió i del posterior incendi, tres persones han resultat ferides, dues d’elles de gravetat. Un és un nin de nou anys que ha patit cremades i l’altra víctima un home de 35 anys que presenta un traumatisme en un braç. Tots dos han estat traslladats a l’Hospital de Son Espases amb pronòstic greu.
El tercer ferit és un home de 33 anys que, malgrat ser atès pels sanitaris, no ha requerit el seu trasllat hospitalari, segons ha informat el SAMU 061.
Efectius del parc de Bombers de Calvià han acudit al lloc i han aconseguit controlar l’incendi. A la seva arribada l’embarcació s’estava enfonsant i semblava no tenir passatgers en el seu interior, tal com han informat en un primer moment.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions