Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

L'exposició d'obres de Matías Quetglas i altres autors menorquins es pot visitar a la sala 'El Roser' de Ciutadella fins al 2 de novembre
La sala El Roser de Ciutadella acull, des d’aquest divendres, una exposició sobre la percepció del cos humà i els cànons de bellesa. En concret, l’art ens parla d’aquelles coses que estan arrelades a les cultures i que en formen la identitat.
En aquesta mostra, s’utilitza l’obra de Matías Quetglas. És l’artista menorquí que més ha tractat la figura humana, com a base per crear un diàleg amb altres autors de l’illa, que també hi han exposat obres. Tots ells aporten la seva visió sobre el cos humà, amb artistes de la talla de Toni Riera, Mapi Rivera o David Arquimbau.
L’exposició es podrà visitar fins al 2 de novembre.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta