Sóller contra la massificació turística
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta
Els descendents del creador de la 'Coca Rossa' fabriquen 5.000 cadires cada any
Als anys vint, líders del disseny industrial com Van Der Rohe o Le Corbussier deixaven per a la història cadires amb nom propi. A Menorca el fuster ciutadellenc Miquel Anglada Alzina, de malnom familiar “Coca Rossa”, inventà un seient plegable de fusta i tela que, cent anys després, forma part indissoluble del paisatge de l’illa i respecte de la qual els seus usuaris en destaquen la comoditat.
Es tracta d’una cadira que ja arribat als racons més recòndits del món. Avui en dia, la tercera generació encara fabrica 5.000 ‘Coca Rosses’ cada any. Un segle d’èxits que ha quedat documentat en una exposició que des de dimecres es pot visitar a l’espai Xec Coll de Ciutadella.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta
Un company l'ha localitzat aquest diumenge matí entre l'hipòdrom i la depuradora de Cala en Blanes