El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
La Misericòrdia acull fins dia 30 de març la mostra de fotografies fetes per Lluís Bort
Els molins d’aigua del Pla de Sant Jordi són una de les cartes de presentació de Mallorca. Però molts d’ells es troben en mal estat. És el que mostra l’arquitecte i fotògraf Lluís Bort Cerezo en una exposició a la Misericòrdia que s’inaugura dimarts dia 27 de febrer i es podrà veure fins dia 30 de març.
A Mallorca es conserven més de 3.000 molins, 2.300 dels quals són d’extracció d0aigua, com els que mostra l’exposició. El Consell ja ha aprovat una partida de 250.000 euros per ajudar els propietaris de molins a rehabilitar-los.
Tota la informació sobre el projecte “Passió pel patrimoni moliner” es pot trobar al web de Lluís Bort.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle