Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
S'exposen més d'una vintena d'obres que mostren el seu desig de retratar el pas del temps damunt les roques marines
I el pintor va morir com mor la mar a la costa. Fa prop de dos anys que ens va deixar el pintor Joan Riera Ferrari. Però aquesta exposició a Pollença mostra que la seva obra es manté viva.
S’exposen més d’una vintena d’obres on la matèria es converteix en un element pictòric, i on es fa palès el seu desig de retratar el pas del temps damunt les roques marines.
Els quadres els han cedit familiars, galeristes i col·leccionistes per a l’ocasió. Com a raresa, trobam aquestes màscares. Són obres originals i úniques i estan inspirades en el carnaval de Basilea del 1985.
El manacorí deia que “només s’ha de pintar allò que s’estima”. I a la Galeria Bennàssar de Pollença, fins al 25 d’abril, es pot veure com Riera Ferrari convertia l’amor en art.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca