Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Es troben els tercers del llistat de l'IBAVI, però denuncien que van ser exclosos en una ocasió perquè no hi ha cap pis adaptat a Eivissa
La família d’Abshar Bashir i Nadia Bashir estan els tercers del llistat de l’IBAVI per optar a un habitatge. Denuncien que l’Institut balear de l’Habitatge els han exclòs en una ocasió perquè no hi ha cap pis adaptat per cinc persones disponible a l’illa d’Eivissa, tan sols hi ha disponible de quatre persones, per això, com a solució demana viure en un de quatre per cercar opcions i evitar haver de pujar tres pisos cada dia amb el seu fill.
La Conselleria d’Habitatge explica que la família va sol·licitar un pis adaptat i que per tractar-se de cinc membres, la seva composició familiar necessitava un habitatge de tres habitacions amb capacitat per a cinc. A les darreres promocions que s’han fet a Eivissa, els habitatges adaptats tenen com a capacitat màxima quatre membres, “per tant, ells no hi caben”, han explicat a l’administració pública. En aquests moments, a Eivissa no hi ha habitatges adaptats perquè hi convisquin cinc persones.
Per poder accedir a un habitatge gestionat per l’IBAVI s’ha d’estar inscrit al Registre de Demandants, com és el cas d’aquesta família d’origen pakistanès, i també han d’acreditar el compliment dels requisits, que posteriorment ha d’aprovar el Consell d’Administració. Una vegada surten les llistes i comprovada la documentació i el compliment dels requisits, l’adjudicació es fa per ordre de puntuació i dins la mateixa puntuació per nivell d’ingressos de menor a major. En tot cas, com recorda la Conselleria d’Habitatge, Territori i Mobilitat, sempre dependrà de la composició de la unitat de convivència i de la capacitat dels habitatges disponibles.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya