Tanquen al bany un tram de Platja de Palma per un tall amb el fibló d’un “animal marí”
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló

Un equip d'IB3 notícies ha acompanyat un dispositiu policial en aquest recorregut
Primer divendres de toc de queda, i una patrulla de policies nacionals, policies locals i dues inspectores de la Conselleria de Turisme es posen en marxa. L’objectiu? Controlar que s’estiguin complint les mesures sanitàries establertes per la pandèmia.
En total, s’obren quaranta actes entre tot el dispositiu policial. Als dos establiments sancionats ahir, se’ls van obrir actes per tema covid-19. No respectaven els límits de cabuda. No es mantenia la distància correcta entre taules, i tampoc es tenien les senyalitzacions apropiades.
Aquesta, però, no és l’única actuació. Tot seguit, el dispositiu rep l’avís que hi ha un botellot a la zona del Polígon del Llevant. S’obren nou actes per no dur la mascareta, per saltar-se el toc de queda i una altra per substàncies estupefaents.
El dispositiu intervé en una festa il·legal en una casa de la carretera de Sineu. Entre 37 i 50 persones a l’interior de la casa. Una festa convocada a través de les xarxes socials. Tot i això, el subinspector de la Policia Nacional, Manuel Gallardo, assegura que la nit ha estat relativament tranquil·la.
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Aquest dissabte, es vigilarà la zona per descartar rebrots de foc