Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
Per primer cop en les 39 edicions que s'han celebrat a Menorca, no hi ha hagut presència d'aus per la grip aviària
El concurs de caça de perdiu amb reclam sempre ha estat l’acte central d’aquesta fira, una competició que donava accés al campionat d’Espanya i que enguany s’ha representat d’aquesta manera: dues perdius dissecades. La grip aviària ha fet que, per primer cop en 39 anys d’existència de la fira, no hi hagin dut aus i els trofeus del concurs s’hagin acabat sortejant.
La participació ha sorprès els organitzadors. La fira també es veia amenaçada per la previsió de pluja, però finalment s’ha pogut celebrar sense cap incidència meteorològica. L’han visitada moltes famílies, atretes pel gran nombre d’activitats per als infants. Sí que s’ha notat una davallada d’assistència de persones aficionades als ocells.
També hi ha hagut vuit paradetes de producte local i artesania, tot i que la majoria expliquen que han notat una davallada de vendes respecte d’altres edicions. El que no falla mai, amb aus o sense, és la paella popular, tota una tradició per tancar aquesta edició tan atípica.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable