Els comerços de Binissalem deixaran que els menors sense mòbil puguin telefonar en cas d’emergència
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
Al final de la gravació, que dura unes vuit hores, se sent la víctima dir que "es mor", mentre el seu home comenta "deixa-la que mori"
204
Una gravació de 8 hores trobada al mòbil de la dona presumptament assassinada a Ciutadella, al 2019, va ser la prova determinant per incriminar el seu marit. Ho ha dit aquest dimarts una policia que ha declarat al judici. Segons l’agent, al final de la gravació se sent la víctima dir que “es mor”, mentre el seu home comenta “deixa-la que mori”.
Al judici, que se celebra a Palma amb jurat, també ha declarat la treballadora social que va atendre la dona quan va ingressar en un pis d’acollida de Menorca, el 2013. Diu que mai no havia vist un cas similar: “Quasi no obria els ulls, tenia una ferida al nas, les orelles negres i la cara amb blaus, i les natges amb mossegades i blaus”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
El consistori es planteja no pausar les obres durant l'estiu i els comerciants estan molestos
Algunes de les víctimes han hagut de ser rescatades en una complicada feina dels serveis d'emergències