Ciutadella vetla el Be de Sant Joan 2026
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Segons ha informat EFE, la Policia Nacional hauria identificat ja el presumpte agressor, tot i que encara no s'ha procedit a la seva detenció
141
A Menorca, una dona de 29 anys ha denunciat a la Policia Nacional un intent de violació durant les festes de Sant Climent el passat cap de setmana. Els fets varen tenir lloc entre les 04.00 i les 05.00 hores de la matinada de diumenge, quan la víctima tornava de les festes, caminant, cap a Maó. La dona es va equivocar de camí i es va separar de les seves amigues quan es va trobar un grup de tres joves, un dels quals l’hauria intentat violar. Després de ser agredida, va aconseguir fugir.
Segons ha informat l’agència de notícies EFE, la denunciant ha presentat un informe mèdic de lesions dut a terme a l’Hospital Mateu Orfila, i la Policia Nacional hauria identificat ja el presumpte agressor, tot i que encara no s’ha procedit a la seva detenció.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística