Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Competirà amb cinc finalistes més el pròxim 29 de gener i traslladarà l'essència de l'illa a la capital espanyola
Clara Campoamor cerca la inspiració per a les seves postres en els passejos que fa per Formentera i els productes que troba, que transforma per explicar en els seus plats part de la història de l’illa.
Encara no ha revelat el nom de les postres que presentarà el 29 de gener en la final del gran premi Pastisser Revelació de Madrid Fusion, però sí que sabem que seran típiques de l’illa.
Paral·lelament, fa el procés creatiu per preparar la carta del restaurant Solpost de Cala Saona per a l’estiu següent perquè na Clara, natural de Barcelona, ha plantat arrels a la nostra illa.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo