La policia ha detingut un home de 30 anys que ha quedat en llibertat amb càrrecs
Una jove de 19 anys denuncia que va ser drogada i violada la matinada de diumenge a s’Illot, a Manacor. Quan va acudir a la policia va explicar que era a la platja amb un grup de joves fent una botellada i que, a partir d’aquell moment, no recorda res. Va dir que més tard es va despertar a l’interior d’un vehicle despullada i que sospita que li varen posar alguna substància a la beguda.
Arran d’aquesta denúncia, la policia ha detingut un home de 30 anys que s’ha acollit al seu dret a no declarar i que ha quedat en llibertat amb càrrecs. Alguns testimonis haurien dit que la víctima va marxar voluntàriament amb ell. La investigació continua oberta.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici