Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

El jutjat calcula que, per afavorir-les, es van deixar d'ingressar 300.000 euros en taxes
La jutgessa que investiga la concessió, ara fa 4 anys, de 154 amarraments del port de Maó a una societat formada per empreses menorquines veu indicis sòlids que el llavors president d’Autoritat Portuària, Joan Gual de Torrella, va manipular el concurs. El jutjat calcula que, per afavorir-les, es van deixar d’ingressar 300.000 euros en taxes.
Segons la interlocutòria que la magistrada ha emès en aixecar parcialment el secret de sumari, Gual de Torrella i el director de l’Autoritat Portuària van falsejar-lo per tal que guanyassin l’adjudicació empreses menorquines agrupades en la societat Marina Asmen.
L’actuació va motivar, l’any passat, la intervenció de la Fiscalia Anticorrupció i provocà la destitució de la cúpula directiva. La interlocutòria, que ha estat avançada pel diari “Última Hora”, atribueix la presumpta manipulació a l’acord assolit amb la participació de polítics i responsables de l’Associació Menorquina d’Empreses Nàutiques, ara fa 4 anys. La jutgessa diu que els plecs del concurs es van negociar amb l’associació, a la qual es va facilitar informació rellevant que no tenien la resta d’aspirants. Afegeix també que les ofertes es van valorar per afavorir Marina Asmen i que es van perdre 300.000 euros en taxes.
Tot i la investigació judicial en marxa, a principis de maig l’Autoritat Portuària va tornar a adjudicar la gestió d’aquests amarraments a la mateixa empresa.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys