Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Clubs com el Formentera treballen des de fa anys per poder crear un equip sènior de dones i demanen un esforç a la federació
Les Pitiüses no tenen ara mateix cap equip de futbol onze íntegrament femení i cap competició de dones. La selecció absoluta ha passejat la Copa del Món aconseguida per Eivissa, i alguns clubs en demanen la creació d’una competició.
És el cas del Formentera, que lluita des de fa anys perquè això deixi de ser així. És un anhel que, des de fa temps, ja és una realitat a Mallorca i Menorca. Es necessita que més clubs pitiüsos treballin decididament per fer-ho. El CD Eivissa, per exemple, creu que ara és el moment. Aprofitar l’impuls dels èxits de la selecció femenina.
A les Pitiüses, les més petites només poden jugar a futbol si ho fan amb boixos, en equips mixts, fins a la categoria cadet.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç