Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Cintia Rodriguez i Nicolau Mir conquereixen una competició que també va suposar el retorn puntual d'Adrià Vera a l'illa
Les rialles i el carisma davant càmera es converteixen en concentració absoluta. L’alegria per mostrar el talent cuinat dia a dia davant els teus combina amb la recerca de la perfecció. Els somnis s’enlairen i la jornada arriba al zenit amb les estrelles que ambicionen els Jocs Olímpics. Nicolau Mir s’imposa de manera clara, però no rebaixa la seva autoexigència.
Especial era l’escenari també per Adrià Vera, que s’entrena a Madrid però que no es volia perdre una cita especial. El retorn a la roqueta per iniciar una temporada cabdal.
A la categoria femenina absoluta, el Xelska fa valer la condició de favorit i amfitrió. I a la classificació individual, hi regna Cintia Rodríguez. El públic va gaudir amb la seva nova rutina de terra i ella va rebre un plus de confiança. Aquest diumenge la resta de categories han completat de manera exitosa la tercera edició de la Mallorca Gym Cup.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre