Mor el resident de Formentera que estava en estat crític a causa d’una baralla
La Guàrdia Civil continua amb la investigació i, de moment, no han informat de la detenció del suposat agressor
Demanen l'alliberament de 200 activistes
Una manifestació convocada pel líder del moviment social rifeny ha estat avortada per la Policia. Un gran desplegament de les forces de seguretat ha impedit aquest dijous una nova protesta, organitzada per demanar l’alliberament de dos centenars d’activistes detinguts a les revoltes socials del Rif l’octubre de l’any passat.
Reclamen, des de fa nou mesos, més democràcia i menys repressió. Els experts afirmen que les protestes recorden la primavera àrab del 2011. La Policia, amb porres i gasos lacrimògens, han impedit qualsevol intent d’agrupació dels manifestants, que responien llançant pedres. Les xifres oficials parlen de 72 policies i 11 manifestants ferits.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil continua amb la investigació i, de moment, no han informat de la detenció del suposat agressor
El decret no aclareix què és un fons voltor i estableix que no es podrà comprar per davall del 70% del valor de l'immoble
El rebuig dels quatre partits deixa sense efecte les mesures del Govern i obri un nou escenari polític per a la legislatura