Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Gairebé un terç de les persones majors de Ciutadella i Maó viuen soles
A Ciutadella, una dona de 92 anys roman ingressada en estat molt greu a la Unitat de Cures Intensives de la Clínica Juaneda arran de les cremades patides durant l’incendi que s’ha declarat aquesta matinada a l’edifici on viu.
Una manta elèctrica encesa mentre dormia ha estat l’origen del foc, que ha calcinat totalment l’habitació. El 061 també ha atès per intoxicació de fum una dona, que l’ha rescatada del llit incendiat, i dos agents de la Policia Local.
La víctima no te familiars directes i els serveis socials de Ciutadella han iniciat les gestions per assistir la dona, que no te recursos ni una residència alternativa. Segons l’Institut Nacional d’Estadística, el 28% dels majors de Ciutadella i Maó viuen sols.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania