Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

La Fundació Deixalles i l'Escola d'Art d'Eivissa organitzen el 4t concurs de reciclatge creatiu de roba
La roba que ja no volem pot tenir una segona oportunitat abans d’acabar al fems. Amb aquesta idea, des de fa quatre anys, l’Escola d’Arts d’Eivissa i la Fundació Deixalles organitzen un concurs en què dissenyadors aficionats i professionals han de crear noves peces a partir de roba reciclada.
La Quarta Marató de reciclatge creatiu de roba d’Eivissa ha començat a primera hora del matí amb els 40 participants busquen les millors peces entre la pila d’una tona de roba reciclada que aporta Deixalles. I no poden perdre temps, perquè han d’entregar les creacions abans de les set d’aquest vespre. Aquí expliquen que la clau és l’organització.
Hi ha vint equips, entre professionals i aficionats a la moda, que es repartiran mil euros en premis, encara que aquesta no és la raó per participar. També la conscienciació que s’ha de donar una segona oportunitat a la roba que ja no ens posem abans de llençar-la.
Més enllà de posar a prova la seva creativitat, amb aquest concurs es vol conscienciar de l’impacte del sector tèxtil, com apunta la coordinadora de l’àrea social de Deixalles, Raquel Martínez, que recorda que “causa un 10 per cent de les emissions responsables del canvi climàtic i consumeix el 20% dels recursos hídrics” del planeta.
Els guanyadors se sabran el dijous 10 d’abril, al centre cultural de Jesús.
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases
La Guàrdia Civil investiga l'atac a set autobusos, d'una de les empreses concessionàries, que han patit danys amb diversos vidres romputs