Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Demana que la nina no hagi de pernoctar amb el pare, la seva exparella, perquè és toxicòman
Una mare d’Eivissa demana que la seva filla no hagi de pernoctar amb el pare, la seva exparella, perquè diu que és toxicòman. Ho va denunciar a la Policia Nacional el març de 2021 i assegura que el cas està aturat als jutjats. La psicòloga dels jutjats va veure la seva filla fa set mesos, però fa més d’un any que es va demanar l’informe i sense aquest document no pot continuar el procés.
La mare relata que el pare incita la seva filla, que ara té 11 anys, a robar per aconseguir sous per comprar droga. Explica també que quan la boixa pernocta a casa del pare, es troba restes del material amb el qual el progenitor consumeix.
Ho va denunciar el març de 2021 i la pediatra de la seva filla va remetre informes als jutjats en concloure que es podria estar produint abús infantil. A l’inici del procés judicial, ara fa més d’un any, es va demanar una prova pericial de la psicòloga forense, i encara avui manca aquest informe.
La mare demana que es canviï el règim de visites i que se n’acceleri el procés.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles