Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
La conductora del vehicle va donar positiu en el test de drogues
La nina de quatre anys que va ser atropellada per un cotxe aquest dimecres a Mallorca ha mort a l’Hospital Son Espases de Palma. La petita circulava en bicicleta amb la seva mare, que es troba també a l’Hospital de Son Espases en estat crític i presenta un traumatisme abdominal sever i traumatisme de pelvis; ja ha estat intervinguda quirúrgicament.
La conductora del vehicle, una dona de 42 anys i nacionalitat espanyola, està sent investigada per haver donar positiu en drogues. S’enfronta a una imputació per homicidi. La Guàrdia Civil s’encarrega de la investigació per esclarir les causes de l’accident. El succés va tenir lloc al voltant de les 09:00 hores d’aquest dimecres, en la carretera que uneix Inca i Muro. Quan arribaren el serveis d’Emergències, la nina es trobava en parada cardiorespiratòria, encara que els sanitaris van aconseguir que recuperés la circulació espontània després de realitzar-li maniobres de reanimació.
Quina pena més grossa la conductora li haurien de caure un parell d.anys de presó!!
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La Policia Local ha hagut de barrar el trànsit a l'avinguda d'Alexandre Rosselló