Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
La consellera de Benestar Social, Carmen Reynés, exposa que el Consell ha allargat durant 6 anys tramitar una reclamació "que s'hauria d'haver tramitat en 6 mesos, com estableix la llei"
Una mare disconforme amb el servei d’Infància del Consell va fer una reclamació el novembre del 2017. El seu fill biològic va passar a ser menor tutelat de la institució i després va entrar en un procés d’adopció. La separació entre ambdós la va motivar a fer aquesta reclamació, que ascendeix a 1,1 milions d’euros.
Des del moment que va fer la reclamació, han passat sis anys. El nou equip de govern denuncia la inacció per part de l’anterior govern i retards en la tramitació. La consellera de Benestar Social, Carmen Reynés, recalca: “El procediment s’ha vist retardat sis anys, quan per llei hauria d’haver-se tramitat en sis mesos”. L’anterior consellera de Benestar Social del PSOE, Bàrbara Torrent, es defensa dient que “l’adopció es va fer durant el govern popular del 2011-2015”.
El nou equip de govern ha reprès el cas, han contestat les al·legacions de la reclamant i han posat a disposició del Consell Consultiu la proposta de resolució, amb la finalitat de minimitzar el cost de la reclamació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals