Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

"Africanes" són 41 fotografies de dones de l'Etiòpia, Kènia, Uganda i el Txad
De la infància, a la vellesa. La realitat de la dona africana desembarca a Palma. I amb ella, la seva força, resistència i solidaritat.
“Africanes” són 41 fotografies de dones de l’Etiòpia, Kènia, Uganda i el Txad. Països on la Fundació Barceló té projectes de cooperació des del 2015.
L’exposició té un objectiu solidari. Fins dijous hi ha un mercadet d’artesanies africanes, i també es pot participar en microcrèdits.
Fins al primer de juny es pot visitar “Africanes” a la Fundació Barceló de Palma. Un passeig per la situació de la dona a l’Àfrica, i pels seus somriures.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"