Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

S'han enfilat per la façana fins aterrar a Pediatria, on s'han fet fotografies amb els boixos i els han repartit regals
Missió especial per Nadal d’un grup de superherois a l’Hospital de Can Misses. Han baixat del terrat per la façana, fins a aterrar a la planta de Pediatria. Allà, els esperaven un grup de boixos ingressats amb les seves famílies. Les cares d’emoció ho deien tot. Després, ha estat el torn de les fotografies i dels regals.
Els superherois conten que és una de les missions que més il·lusió els fa de tot l’any. I uns altres herois i heroïnes, les mares i els pares, també treuen la part positiva de l’estada a l’hospital. Una estona de rialles, també algun moment de nirvis i de vergonya, i el conte ha acabat per avui a Can Misses, perquè Batman, la Vídua Negra, Spider-Man i Flash han de tornar a la feina, a continuar amb les seves missions per lluitar contra els malvats enemics.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar