Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Aquest dimecres s'ha comunicat una nova víctima mortal: es tracta d'un pacient amb Covid-19 de 73 anys que va romandre ingressat a l'UCI de Can Misses 32 dies
69
Aquest dimecres s’ha registrat un lleuger augment dels contagis per coronavirus a les Balears. La Conselleria de Salut ha notificat 62 casos nous, són més que els curats, 42, i s’ha comunicat una nova víctima mortal: es tracta d’un pacient amb Covid-19 de 73 anys que va romandre ingressat a l’UCI de Can Misses 32 dies. Va morir la setmana passada. Ja són 780 persones que han perdut la vida amb coronavirus i els casos actius estan estables però creixen amb 19 persones més i encara superen els 1.200 malalts.

Casos covid aquest dimecres a Balears.
Per contra, millora la pressió de la malaltia en els hospitals balears. A Mallorca, hi ha dues persones manco a planta, avui són 34; les Unitats de Cures Intensives continuen amb 13 pacients. Mentrestant, el Mateu Orfila de Menorca continua lliure de malalts Covid.
I a Eivissa, ara hi ha 5 malalts a l’UCI, són un menys que ahir. I a planta, no hi ha canvis, continuen sent 15 persones les que hi romanen ingressades. Aquesta davallada dels casos crítics per covid a Can Misses ha permès recuperar l’espai natural de l’UCI a l’Hospital. Segons l’Àrea de Salut de les Pitiüses, en aquests darrers 30 dies, el nombre de pacients crítics hospitalitzats ha baixat en quasi un 70%. I això ha permès tornar la Unitat de Cures Intesives al seu espai natural amb 15 boxs i deixar la zona de cirurgia major ambulatòria. Una passa més, segons Salut, cap a la desescalada progressiva prevista en el pla de contingència.

Situació hospitalària de malalts covid aquest dimecres.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre