Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Els 33 treballadors d'Emdema s'incorporaran a la plantilla de la multinacional
Imatge exterior de la nau d'Emdema al polígon Son Llaüt de Santa Maria del Camí. / EMDEMA.ES
275La multinacional d’origen suec Anticimex, especialitzada en solucions tecnològiques per al control de plagues, ha anunciat avui dimarts l’adquisició de l’empresa mallorquina Emdema, dedicada també a la higiene ambiental a Mallorca, amb la finalitat d’ampliar a les Balears la seva quota de mercat fins al 50%.
Anticimex Espanya, que el juliol passat va comprar la companyia saragossana Plagastop Sanitat Ambiental, ha precisat a través d’un comunicat que incorpora a la seva plantilla d’uns 500 treballadors els 33 empleats d’Emdema, companyia amb dues dècades d’experiència que el passat any va facturar 1,7 milions d’euros.
“Com a part de la nostra estratègia de creixement, l’adquisició d’Emdema ens permet tenir una major cobertura a Mallorca, una localització especialment interessant a causa de ser seu de grans cadenes hoteleres. La nova delegació comptarà amb tot el dossier de solucions eficients i respectuoses amb el medi ambient en control de plagues”, ha assenyalat Josep Valls, director general d’Anticimex Espanya.
La multinacional sueca ha explicat que es caracteritza pels seus serveis basats a la tecnologia per al control de plagues, reduint l’ús de productes químics. Anticimex, que va tancar 2017 amb 25,5 milions d’euros de facturació, compta a Espanya amb 21 delegacions. L’any passat va realitzar també adquisicions a Madrid, al País Valencià, Andalusia i Castella-la Manxa.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €