Nou radar a Ciutadella per evitar excessos de velocitat al nucli urbà
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Desenes de persones s'acomiaden de l'activista feminista, Antònia Matamalas, amb un homenatge a la Misericòrdia
El Moviment Feminista, aquest dissabte, ha posat en valor la trajectòria i valentia d’Antònia Matamalas en la lluita pels drets de les dones a les Balears. Amb un homenatge amb motiu de la seva mort, desenes de persones han acomiadat l’activista feminista plantant una murta als jardins de la Misericòrdia.
Maria José Busquets, portaveu del Moviment Feminista de Mallorca, destaca que amb aquest acte, “volem recordar tota la sea trajectòria. Va ser una activista de tota la vida: primer, contra el franquisme, per a la lluita obrera i, després, per als drets de les dones. També en memòria com a companya i amiga. Ens ha deixat un buit molt gran”.
L’homenatge ha comptat amb la presència de presidenta del Congrés dels Diputats, Francina Armengol, i la secretària d’Estat d’Igualtat, Aina Calvo.
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes