Una patrulla de la Guàrdia Civil investigava dijous capvespre les causes de l’incendi declarat al bosc del Castell de Bellver de Palma. Tot fa pensar que el foc s’ha iniciat a causa d’una negligència. Poc abans de les 12.00 hores, una columna de fum ha alertat els veïnats i treballadors de la zona.
Mitjans aeris i terrestres s’hi han desplaçat ràpidament per evitar l’avanç de les flames, en un dia especialment delicat per les condicions meteorològiques: la conca de Palma, la Serra de Tramuntana i el Raiguer de Mallorca es troben en risc extrem d’incendi per altes temperatures i baixa humitat.
Finalment, el foc s’ha donat per extingit a les 18.00 hores i ha cremat 0,35 hectàrees de matollar i pinar.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina