Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

El foc ha cremat 0,35 hectàrees de matollar i pinar
Una patrulla de la Guàrdia Civil investigava dijous capvespre les causes de l’incendi declarat al bosc del Castell de Bellver de Palma. Tot fa pensar que el foc s’ha iniciat a causa d’una negligència. Poc abans de les 12.00 hores, una columna de fum ha alertat els veïnats i treballadors de la zona.
Mitjans aeris i terrestres s’hi han desplaçat ràpidament per evitar l’avanç de les flames, en un dia especialment delicat per les condicions meteorològiques: la conca de Palma, la Serra de Tramuntana i el Raiguer de Mallorca es troben en risc extrem d’incendi per altes temperatures i baixa humitat.
Finalment, el foc s’ha donat per extingit a les 18.00 hores i ha cremat 0,35 hectàrees de matollar i pinar.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç