Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
La menor pateix la malaltia de Graves Basedow, una patologia relacionada amb el sistema immunitari
Imatge de l'interior de l'avió de l'Exèrcit de camí a la Vall d'Hebrón.
132Una nina d’11 anys amb la Covid-19 ha hagut de ser traslladada d’urgència des de Son Espases fins a l’Hospital la Vall d’Hebron de Barcelona. Segons ha informat el servei de salut, la nina, d’11 anys, es troba en estat crític i ahir matí va ser traslladada a la capital catalana en un avió de l’Exèrcit.
En el trasllat, coordinat pel 061, hi van participar 11 persones. Entre elles, personal mèdic de la Unitat Mèdica d’Evacuació Aèria i dels hospitals de Son Espases i de la Vall d’Hebrón. La pacient pateix la malaltia de Graves Basedow, una patologia relacionada amb el sistema immunitari. Durant el vol va haver de ser connectada a un Sistema d’Oxigenació de Membrana Extracorporal. La menor va arribar estable a l’Hospital Vall d’Hebron.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors