Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

El Consell de Mallorca posarà en marxa aquesta iniciativa l'any que ve
Foto: Consell de Mallorca
30A partir del mes de març de l’any que ve, 500 escolars de l’illa gaudiran de la primera edició del programa “Una nit a la Serra”. Una iniciativa del Consell per conscienciar els més joves de la importància de preservar el medi natural i que està pensada com una alternativa d’oci segur. El Consell volia posar en marxa el programa l’any passat, però la situació de pandèmia no ho va permetre. Amb aquesta iniciativa, els escolars de primària podran conèixer com és l’entorn de la Serra de Tramuntana. De dia, faran activitats d’educació ambiental i passaran la nit al refugi de Son Amer, a Escorca. La vicepresidenta i consellera de Medi Ambient, Aurora Ribot, ha explicat, a IB3 Ràdio, que les jornades estan pensades perquè els més petits de la casa tenguin un primer contacte amb la Serra i perquè agafin consciència de la importància de preservar el medi natural.
El passat 9 de novembre, el Consell va obrir el termini d’inscripció per a les escoles interessades. En manco d’un mes s’han omplit totes les places. En total l’any que ve, si la situació de pandèmia ho permet, 500 escolars de 14 centres educatius participaran en aquest programa.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions