Logo IB3N
X

Una nit especial per la Lluna de llop

Diuen que el nom li posaren els indis de l'Amèrica del Nord, perquè aquesta lluna feia que els llops udolassin amb molta intensitat

17/01/2022

Una nit especial per la Lluna de llop

412

Aquest dilluns nit, concretament a les 00.48 hores, tendrà lloc el que s’anomena la Lluna del llop. És una lluna molt grossa, amb una visibilitat especial. Diuen que el nom li posaren els indis de l’Amèrica del Nord, perquè aquesta lluna feia que els llops udolassin amb molta intensitat. Una altra teoria diu que els llops fan udols pel gener, perquè és quan passen més fam.

Sigui per una cosa o per l’altra, i tot i que a les Balears no hi ha llops, Sant Antoni també és el seu patró, perquè ho és de tots els animals, tant de pèl com de ploma.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella