L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El Teatre Principal de Maó ha acollit el 25 aniversari dels Premis de Teatre
La nit dels Premis Max alçava el teló, aquest dilluns, al Teatre Principal de Maó presentada per Josep Orfila i Clara Ingold, i les corresponents dificultats per obrir els sobres amb els noms dels guanyadors mantenien el suspens a una platea que no podia amagar els nervis ni l’emoció, com la de Mónica López, en rebre el Max a millor actriu, o la incredulitat de Jesús Carmona quan va sentir el seu nom com a millor intèrpret masculí de Dansa.
Però, aquells que més vegades van recórrer el passadís del Teatre Principal van ser els equips de Canto Jo i la Balla, amb 3 guardons, i Una noche sin Luna, millor actor per a Juan Diego Botto, que no va poder viatjar a Menorca, i Max al millor espectacle teatral.
Passades les deu del vespre, tenia lloc l’ovació a José Luis Alonso de Santos, Max d’honor a tota una carrera de dramatúrgia, que tancaria aquest 25è aniversari de la gala que per primera vegada s’ha celebrat a les illes.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues