Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Serclet és un projecte que neix a Alaior i és guanyador del darrer premi d'emprenedors Connect'Up Grow
Maria Àngels Florit és mestra de música. La part abstracta de la teoria sempre li havia resultat difícil. Arran de la seva maternitat, volia que el seu fill aprengués els conceptes més matemàtics d’una altra manera. I d’aquí sorgeix Serclet. Va crear tota una sèrie de materials manipulatius, que incorporen el tacte, perquè els alumnes aprenguin els conceptes més abstractes de la música.
Fa set anys que posa en pràctica el sistema a les seves classes a Alaior. Els seus materials didàctics musicals van despertar de seguida l’interès de distribuïdors i, actualment, ven materials a 70 centres d’Espanya i d’altres països del món, com França, Portugal, Itàlia, Marroc, Xina, Suècia o Xile.
Els alumnes treballen l’àmbit expressiu a través de la cançó, el sensorial a través de l’escolta i l’abstracte amb els materials que dissenya. Són biodegradables, de fusta i plàstic reciclat, i els fa també amb un fabricant menorquí, Bep Camps, que feia talons de sabates i que amb el temps s’ha hagut de reinventar.
Recentment, Serclet ha rebut el premi Connect’Up Grow i el creixement de vendes els augmenta un 40% mensualment.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren