Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'incorpora l'Hospital Sant Joan de Déu per tractar pacients afectats per ictus, entre altres
Cada any 1.500 persones pateixen un ictus a les Illes Balears. I més del 40% en tenen seqüeles. Per a pacients com ells, l’Hospital Sant Joan de Déu ha incorporat una nova màquina. Serveix per fer estimulació electromagnètica al cervell sense necessitat de fer servir cap tècnica invasiva.
Es tracta de l’Electroestimulador Magnètic Tanscranial. És una eina tant per fer diagnòstics com tractaments per a persones que pateixen problemes com de mobilitat del braç després d’un ictus, alteració de la parla per un dany cerebral, dolor crònic i depressió. Ha costat 160.000 euros, finançats per la Fundació Barceló.
L’Hospital de Sant Joan de Déu de Palma és centre de referència en neurorehabilitació a Espanya, juntament amb l’Hospital de Paraplègics de Toledo i l’Institut Guttman de Barcelona.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte