Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
L'espectacle que pujarà a l'Auditòrium és una adaptació de l'exitós musical de Broadway
Un musical gamberro, però políticament correcte. Aquesta és la carta de presentació de l’espectacle “La Familia Addams”, que arribarà a Palma a finals d’aquest mes de març. Dues de les seves protagonistes han tenyit de negre avui l’Auditòrium: la veterana Carme Conesa, caracteritzada com a “Morticia”, i la jove Lydia Fairén, en el paper de “Miércoles”.
En aquest espectacle, la família Addams té una nova història per compartir. La filla de Morticia i d’en Gómez, na Miércoles, ha complit els 18 anys i guarda un secret que farà trontollar la seva peculiar família. Es tracta d’una adaptació del musical de Broadway, expliquen, adaptada a la nostra idiosincràsia.
Aquesta Família Addams, ben gamberra, però políticament correcte, s’instal·larà a l’auditòrium de Palma del 28 al 31 d’aquest mes.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal