Barrumbada en pocs minuts a Eivissa i Mallorca
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Els fets van tenir lloc ahir dimarts al Centre de Salut Arquitecte Bennàzar
99
Una pacient ha agredit aquest dimarts a la coordinadora i metgessa de capçalera del Centre de Salut Arquitecte Bennàzar de Palma perquè es va negar a receptar-li un medicament indicat per a casos d’ansietat.
L’agressió es va produir ahir quan una pacient es va presentar d’urgències i, després de ser explorada per part de la metgessa, va exigir a la sanitària la recepta d’un medicament. Quan aquesta li va indicar que no procedia clínicament, la pacient la va insultar i a continuació la va agredir clavant-li un objecte al coll. La va immobilitzar per la força i la va obligar a expedir la recepta sota coacció. La metgessa va haver de ser atesa per ferides al coll i diverses contusions al cos. El centre va avisar la policia, que poc després va detenir la pacient.
La doctora, que en aquests moments es troba de baixa, va denunciar els fets a la policia, que hauria detingut la presumpta agressora.
La Conselleria de Salut recorda que des de la reforma del Codi penal (març de 2015) el personal del sistema sanitari públic té la consideració d’autoritat pública i preveu una pena de fins a quatre anys de presó per a l’agressor.
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença i Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep de sa Talaia, Santa Eulària des Riu, Maó, es Mercadal
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
La batlessa, Xisca Lascolas, afirma que s'estan investigant aquests nous casos, però demana a les víctimes de robatoris que no ho denunciïn públicament a les xarxes socials i que ho facin davant la Policia Local o la Guàrdia Civil