Una pana elèctrica deixa Ciutadella sense llum durant tot el capvespre. L’excavadora de les obres a prop de la plaça de Jaume II ha trencat un cable aquest dimecres al migdia, que ha provocat diverses avaries i els carrers pròxims han quedat sense llum entre les 12 i les 2 del migdia.
A les 15 s’ha produït una altra avaria, però només ha afectat una zona del carrer que, a hores d’ara, segueix sense corrent. La pana ha causat queixes entre els veïns, però els més perjudicats han estat els comerços i restaurants, que no han pogut fer feina amb normalitat.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres