Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Margalida Fullana i el seu equip han iniciat una campanya de vigilància per multar els que aboquen bosses de fems a les papereres del terme
Algaida té més de 50 papereres repartides per tot el terme. Buidar-les ocupa moltes hores a la brigada. Més encara si hi ha ciutadans que les empren com a contenidors: “De cada vegada, aquesta conducta és més reincident. No és tolerable en un municipi on cada dia es recull el fems porta a porta”, relata la batlessa d’Algaida, Margalida Fullana.
Es poden denunciar aquests comportaments a través del web de l’Ajuntament, a l’apartat Canal de Denúncies. L’Ajuntament té en marxa una campanya de comunicació i de vigilància al voltant de les papereres més perifèriques, que és on rau el problema. Avisa que les sancions poden arribar als 300 euros. També fan una crida a les persones que deixen fems a fora vila: “Que les deixin a les àrees d’aportació i que no les tirin, però, per damunt la barrera”, demana Fullana.
L’incivisme es replica a molts altres municipis. Consell, Santa Maria i Alaró en són tres exemples al Raiguer. En el cas d’Alaró, es detecten un o dos infractors mensuals, als quals se’ls sanciona amb 150 euros de multa.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes