L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Tots dos romanen als calabossos de la prefectura de la Policia Nacional en espera de passar a disposició del jutge
Apunyalament a la barriada de Son Cotoner, de Palma. Els dos implicats són un home i una dona, que estan detinguts als calabossos de la Prefectura de la Policia Nacional.
Minuts abans de les 10.00 hores han ocorregut els fets. El que es pensava que era un cas en què presumptament un home apunyalava la cama a la seva parella, ha resultat que tots dos s’han apunyalat. Ell a ella i ella a ell, segons ens ha informat la Policia Nacional, que s’ha personat al lloc dels fets. També ho han fet agents de la Policia Local de Palma i els sanitaris, que han traslladat la dona a Son Espases perquè li cosissin la ferida, que, segons ens han dit, no és greu.
Tots dos romanen als calabossos de la prefectura en espera de passar a disposició del jutge. Sembla que les informacions que donen es contradiuen.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues