Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
Aquesta setmana, Simón i la seva al·lota Maria han obert les portes del forn nou a Sineu. Una aventura que és doblement valenta en una situació com l'actual
 
                             
                            La crisi sanitària i el confinament estan tenint un fort impacte econòmic sobre el teixit empresarial balear que, a hores d’ara, encara és difícil, fins i tot, de calcular. En aquests temps d’incertesa una parella s’ha llançat a obrir un negoci. És un forn a Sineu que ens han convidat a conèixer.
Aquesta setmana, Simón i la seva al·lota Maria han obert les portes del forn nou a Sineu. Una aventura que és doblement valenta en una situació com l’actual.
I és que Simón fa molts anys que és forner i, per tant, ha treballat principalment de vespre.
La conciliació és prioritària per ells
La il·lusió és el fonament d’aquest nou negoci, nascut en època de coronavirus.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
