Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Aquest dijous al matí, segons han explicat, totes les cases han recuperat l'electricitat
Bona part del poble de Consell ha estat 24 hores sense llum i sense accés a internet. Una part de la xarxa elèctrica es va calar foc i hi va haver un curtcircuit.
Aquest dimecres a les 20.00 h del vespre, els veïnats varen recuperar el subministrament, però havien estat pràcticament 24 hores sense electricitat. Un curtcircuit al cablejat d’una façana del carrer del Roser va provocar un petit incendi que varen haver de sufocar els Bombers de Mallorca i va deixar moltes de les cases sense electricitat.
El problema és que aquest incendi també va cremar el cablejat de telecomunicacions i aquest dimecres, a darrera hora encara hi havia cases que no tenien ni línia de telèfon ni tampoc Internet. Els veïnats, en un primer moment, es varen preocupar per les persones majors que viuen en aquest carrer, algunes d’elles amb problemes de mobilitat reduïda, perquè passaven pena que haguessin d’estar tantes hores sense subministrament elèctric.
De moment, però, aquest dijous al matí, segons han explicat, totes les cases han recuperat l’electricitat.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors