L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Felip sisè no ha fet cap referència a les tensions i enfrontaments viscuts al Congrés
La celebració de la Pasqua Militar enguany ha estat marcada pel ple d’investidura de Pedro Sánchez. Felip sisè, protagonista involuntari de la sessió d’ahir, no ha fet cap referència a les tensions i enfrontaments viscuts al Congrés, però sí que ha destacat el compromís de les Forces Armades amb Espanya i la Constitució.
En presència del president del govern en funcions, Pedro Sánchez, i dels ministres de Defensa i de l’Interior en funcions, Margarita Robles i Fernando Grande-Marlaska, el rei ha elogiat la lleialtat i el servei a l’interès general tant de les Forces Armades com de la Guàrdia Civil.
La ministra de Defensa en funcions ha demanat unitat per adaptar les Forces Armades als nous temps per a defensar els valors constitucionals i ha destacat l’exemple del cap de l’Estat. Robles també ha demanat que la Defensa sigui una política d’Estat, que cerqui el consens i s’allunyi de les disputes partidistes.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues