Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
La Copa del Rei crea una classe exclusiva per a les dones i fomentar la presència femenina a la vela de creuer
D’aquí dos dies comença la edició número 38 de la Copa del Rei de Vela, i ho farà amb una esperada novetat. Enguany s’ha creat la Women’s Cup. Una competició dedicada únicament a les dones perquè puguin competir a la vela de creuer. Els equips disposaran d’una tripulació de quatre regatistes en un model de vaixell anomenat Viper. Una de les que hi participarà és la doble medallista olímpica Natalia Via-Dufresne. Fins ara les dones podien navegar, però la seva participació era més baixa. Als creuers professionals encara no es confia en elles.
Una de les que tampoc no es vol perdre aquesta competició és Júlia Rita. La menorquina està ben segura que encara queda molta feina per aconseguir la igualtat.
A partir d’avui, les regatistes ja han trobat la seva competició ideal a la Copa del Rei de Vela.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca