Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
És un nou mètode de barrera eficaç per prevenir contagis de coronavirus
L’escola universitària ADEMA ha patentat un aparell que ferma les mascaretes i protegeix millor la població i els treballadors del risc de contraure la Covid-19. Un sistema que ja utilitzen els dentistes del centre i que s’adapta a les faccions de qualsevol persona.
És un cercle que segella la perifèria de la cara. Amb un parell de minuts al microones es pot modelar millor a l’hora de col·locar-lo. Es tracta d’un dispositiu que s’aplica a les mascaretes quirúrgiques i asseguren que n’augmenta la protecció.
Aquesta eina ja s’ha patentat i ara es preveu començar a produir-la. La intenció és que la utilitzin sobretot les persones que es dediquen a feines de risc i no només els professionals sanitaris.
És un nou mètode de barrera eficaç per prevenir contagis de coronavirus i que interessa a les universitats d’Oslo, Edimburg i Cracòvia. L’eina ja ha estat admesa a l’Institut Balear de Seguretat i Salut laboral, i a la Direcció General de Treball.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles