L'home, de 36 anys, conduïa el darrer vehicle que va topar amb altres dos i, a causa de l'impacte, va sortir una peça que li seccionà el coll
L'accident es va produir aquest diumenge horabaixa.
149La mort del conductor implicat en un accident de trànsit a la via de Cintura de Palma hauria estat a causa d’una peça metàl·lica que va sortit de l’airbag després de l’impacte. Al sinistre, que es va produir aquest passat diumenge horabaixa, es varen veure implicats tres cotxes. La víctima, de 36 anys, conduïa el darrer dels vehicles, en el qual viatjaven altres dues persones, que varen resultar ferides lleus.
Segons la Guàrdia Civil, que és qui ha investigat els fets, la mort no hauria estat a causa de l’impacte, sinó que, quan va botar l’airbag, s’hauria desprès una peça metàl·lica que hauria seccionat la jugular del conductor. L’accident es va produir diumenge devers les 19 h en el punt quilòmetre 6, en direcció cap a l’Aeroport.
Els serveis d’emergències van atendre el conductor del tercer vehicle, que va morir en l’acte, i també els dos acompanyants que anaven en el seient posterior del mateix vehicle, els quals van resultar ferits lleus. Aquests van ser traslladats en ambulància a una clínica sanitària. Un altre ferit lleu va ser atès en el mateix lloc de l’accident i no va requerir trasllat a cap centre mèdic. A l’accident, hi van acudir dues ambulàncies de suport vital bàsic i un vehicle d’intervenció ràpida.
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat
El menorquí, de només 14 anys, és una de les darreres apostes de la Federació Balear de Boxa