Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

La víctima va patir múltiples cops del presumpte agressor, al qual ja ha denunciat
La presumpta agressió va succeir a l’estació d’autobusos de Maó a plena llum del dia. A les 12.30 hores, dues persones es van encarar, i un d’ells va començar a apallissar l’altre, que amb prou feines es podia defensar.
José Luis Quintana va intentar dialogar amb l’agressor per dissuadir-lo, i en aquell moment la persona agredida va aprofitar per fugir. Després, aquest agressor hauria posat la mirada en José Luis i va començar a perseguir-lo. Li va pegar una puntada de peu a les costelles i va rebre múltiples cops. Finalment, es va poder refugiar dins l’edifici de l’estació.
Més tard, va anar a l’hospital per fer-se un informe mèdic i presentar la denúncia davant la Policia. L’afectat es queixa de la falta de seguretat a l’estació.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat