Dos rescatistes pitiüsos es queden sense viatjar a Veneçuela per salvar-hi vides
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
Un cotxe i una moto han xocat a l'altura de Can Marçà
Una dona que circulava en motocicleta ha mort i el seu acompanyant ha resultat ferit molt greu en col·lidir, aquest dissabte capvespre, a Santa Eulària, contra un cotxe, els dos ocupants del qual han patit ferides lleus.
Segons ha informat el Servei d’Emergències Sanitàries 061, el sinistre s’ha produït passades les 16.00 hores a la carretera entre Santa Eulària i la capital eivissenca, a l’altura de Can Marçà.
En el xoc, les circumstàncies del qual investiga la Guàrdia Civil, les dues persones que circulaven en moto han patit ferides molt greus i una d’elles, la dona, ha entrat en parada cardiorespiratòria i ha mort al lloc dels fets. El seu acompanyant ha estat traslladat amb politraumatismes a l’UCI de l’Hospital de Can Misses.
Dues persones que viatjaven en el turisme implicat en l’accident han resultat ferides lleus.
Fins al lloc s’han desplaçat dues ambulàncies de suport vital avançat i dues de bàsiques, així com efectius de les forces de seguretat. La Guàrdia Civil investiga ara les causes del sinistre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany